Thursday, January 03, 2013

انحرافات جنسی بین مردان به ویژه مردان مسلمان و سه سند تاریخی

انحرافات جنسی بین مردان به ویژه مردان مسلمان و سه سند تاریخی

یک: اسپارتها دریونان؛ دویست سال پیش ازسال میلادی دریونان کسانی که حکومت زمان را دردست داشتند دست به برپائی نیروی جنگی زدند بنام اسپارتها. اینان با رفتن بین مردم دست به انتخاب پسران سالم زدند که سن آنان بیش ازهفت سال نبود. کودکان نا سالم را نیزمیکشتند.
این کودکان سالم را برای آموزشهای جنگی به اردوگاه ها برده و درمدت سیزده سال به آنان فنون جنگی می آموختند. بگونه ایکه زمانیکه به سن بیست سالگی میرسیدند هرکدام یه یک ماشین آدمکشی تبدیل شده بود. دراین زمان که اینان دراین اردوگاه ها بودند بدلیل دوربودن ازجامعه ونداشتن دسترسی به دختران وزنان انحرافات جنسی بین آنان رایج گردید. بگونه ایکه مرد با مرد نزدیکی میکرد واین کارچیزی عادی برایشان شده بود.

اما زمانیکه دیدند که درآینده نیازبه نیرو دارند و میبایست نیرو جایگزین نیروهای کنونی شود و میدانستند که مرد نمی تواند کودک بدنیا بیاورد. به ناچار مجبورشدند که دخترانی را به زنی بگیرند تا ازاین راه دختران باردار بتوانند با زائیدن کودک نیرو برای آنان تامین نمایند. دراین زمان دخترانی که میخواستند با این مردان ازدواج نمایند. موهای خود را به کلی میتراشیدن و کمربندهای پهنی به کمرمی بستند تا بیشتربه شکل یک مرد باشند تا یک زن.( این پدیده را امروز میتوان دربین دختران ایران به ویژه افغانی دید که بدلیل حاکمیت مذهب کوشش میکنند. لباس و آرایش پسرانه یا مردانه داشته باشند تا بتوانند به درون جامعه آمده و ازآن آزادی های برخوردارباشند که مرد دریک جامعه مذهبی دارد) زمانی هم که این مردان با این زنان نزدیکی میکردند معلوم بود که با آن انحرافات جنسی که داشتند ضمن نزدیکی با این زنان تنها برای آوردن کودک دردرازمدت چه به سراین زنان می آمد.

دو: جان نثاران درامپراتوری عثمانی؛ درزمان امپراتوری عثمانی حدود هزارسال پس ازاین رخداد ویرانگرایانه زمانیکه ترکان آسیای مرکزی این تازه مسلمان شده های آدمکش حملات خود را بنام گسترش اسلام زدند و با کشتن میلیونها انسان بیگناه امپراتوری عثمانی را برپا کردند. اینان نیزدست بکاربرپائی یک نیروی جنگی زدند. آنان برای تهیه نیروازهرخانواده ای یک فرزند پسرتحت عناوین خمس وزکات ازمسلمانان و مالیات ازکسانی که مسلمان نبودند و میبایست برای نگهداری دین خود مالیات بدهند ازهرخانواده یک پسرمیگرفتند.
سپس این کودکان را به درون اردوگاه ها برده وبا آموزشها جنگی آنان را تبدیل به ماشین های آدمکشی میکردند. این نیرو را بنام لشگرهای جان نثاران نامگذاری کردند. بیشترخانواده ها ی مسلمان نیزازاینکه یکی ازفرزندان آنان رفته تا با آموزشهای جنگی دست به نگهداری وگسترش اسلام بزند بسیارخرسند بودند. همانند خانواده های که امروز فرزندان خود را بنام بسیجی و پاسداربه مزدوری رژیم اشغالگر فاشیستی تروریستی اسلام عربی حاکم برایران درمی آورند. این افراد نیزبدلیل همانا دوربودن ازجوامع انسانی به ویژه ازدختران و زنان و شرکت کردن دریک ارتش اسلامی که هدفی جزکشتن کفاروگسترش اسلام نداشت ( کشتارانسانها، غارت و به غنیمت گرفتن اموال و به اسارت گرفتن دختران ، پسران، زنان و مردان و فروختن آنان بعنوان برده) نه تنها انحرافات جنسی بین آنان رایج گردید. بلکه این انحرافات جنسی بیشتربوسیله ترکان تازه مسلمان شده آسیای مرکزی دربین همه مسلمانان ریشه دوانید.

سه: آخوند ها در درون حوزه های فتنیه؛ انحرافات جنسی دردرون این خوزه های فتنیه بیداد کرده ومیکند. چرا که این ادامه همان انحرافات جنسی است که درامپراتوری عثمانی پایه ریزی شد وبدست تازه مسلمان آسیای مرکزی درسرتاسرکشورهای اسلامی ریشه دوانید. همانگونه که میدانید حوزه های فتنیه که درسرتاسرکشوربرپا شده تنها به پذیرش پسران ومردانی برای تربیت آخوند دست میزند. پسران ومردانی که ازیک سوی و بدلیل پائین بودن درجه هوشی نتوانسته اند به درس خواندن خود ادامه بدهند وازیک سوی دیگربدلیل افتادن درباتلاق مذهب و پیروی کورکورانه و متعصبانه ازمذهب و تنبلی فیزیکی و هوشی سبب آن شده که این افراد به این مراکزروی بیاورند. تا با تن پروری وکارنکردن درو دوکان مذهب را گرم نگهداشته ومردم را به سوی این درو دوکان مذهب کشانیده و ازآنان به هرشکلی که میخواهند بهربرداری نمایند.

ازآنجائیکه این افراد شبانه روزدراین فتنه خانه ها به سرمی برند. شوربختانه انحرافات جنسی دربین اینان بیداد میکند. اینان نه تنها دچاراین انحرافات جنسی دراین حوزه های فتنیه میشوند. بلکه این انحرافات جنسی را به درون جامعه نیزمیکشند. چون بیشترین پیوند را با افرادی دارند که خریداران دوکان مذهب شده اند. اینان برای اینکه بتوانند بگونه ای با این انحرافات جنسی خود کناربیایند. دست به ترفندهای نیززده ومیزنند وآن اینکه مراسم دعاخوانی های گوناگونی را برپا میکنند ودراین مراسم دعاخوانی کتاب مذهبی خود را بدست گرفته وبا بالای بردن روی سرخود ودرحالیکه گریه و شیون ازخود سرمی دهند. ازالله موهوم خود می خواهند که همه گناهان آنان را ببخشد!

به افراد مذهبی هم که بدام آنان افتاده میگویند که اگرآنان درمراسم سوگواریهای مذهبی ومراسم دعا ها بویژه دعاهای کمل شرکت کنند وبروند به زیارت بتکده های که اینان درسرتاسرگیتی به ویژه درایران وکشورهای عربی برای این فریب خوردگان برپا کرده اند. الله همه این گناه هان آنان را خواهد بخشید! این شیادان و این فریب خوردگان این شیادان نیزاین انحرافات جنسی ، دزدیها، آدمکشی ها، فریبکاریها وهزاران پلیدهای خود ادامه داده ومیدهند وبا شرکت درچنین مراسم و مراکزو گریه زاریها و شیونها به خیال واهی خود با الله موهم خود به گفتگو می نشینند و این الله نیز این گریه ها، زاریها ،شیونها وپشیمانی آنان ازجنایتهای خود می پذیرد! بویژه زمانیکه می بیند که آدمکشانی همانند محمد، علی؛ حسن ؛ حسین و فاطمه عرب وارد میدان شده وبرای این جنایت کاران پادرمیانی وپارتی بازی کرده ومیکنند! به همین دلائل واهی وپوچ این الله موهوعرب همه و با پادرمیانی وپارتی بازی این آدمکشان عرب همه گناه هان و جنایت های آنان را یکی پس ازدیگرمی بخشد! ازهمه مهمتراینکه این الله موهوم عرب به آنان پروانه میدهد که اینان این جنایتهای خود را ادامه داده تا درپایان سال همانند سالهای دیگر؛ همه جنایتها و پلیدیهای آنان را دراین گونه مراسمها ومراکزها و با پا درمیانی و پارتی بازی محمد،علی، حسن ، حسین وفاطمه عرب ببخشد وپروانه همگی آنان را تمدید کند!