Sunday, December 23, 2007

چند نکته با شما بچه مسلمانانی که خود را مجاهد خلق مینامید

چند نکته با شما بجه مسلمانانی که خود را مجاهد خلق میدانید.

با دورود برشما
من زمانی که به گفته ها، نوشتها، برنامه تلویزیونی شما و به ادبیاتی که شما از آن استفاده میکنید، نگاه میکنم. می بینم که اساسا ادبیات دینی نوشته شده ودیکته شده ازسوی آخوند میباشد.
زنانی را که درشهری بنام اشرف گرد هم آورده اید. با بتن کردن اونیفرم و روسری، آنان را به بازی گرفته اید و یا بهتر بگویم با گرفتن آزای و حق انتخاب، آنان را به اسارت کشیده اید. حق شادمانی و پایکوبی را از آنان گرفته اید. خانمی را بنام مریم رجوی با پوشاندن لباس دیکته شده از سوی آخوند ها بنام رئیس جمهور برگزیده تان به اینجا و آنجا میفرستید. و این عروسک شما در این نقش و با گرفتن دست گل از مردان خودتان. از دست دادن با مردان خود داری میکند! همزمان خودتان که مردها باشید، درپوشیدن لباس ودیگر برخورد ها خودتان راآزاد گذاشته اید.
من برایم سخت میباشد که بپذیرم که تمامی این زنان خود دست به انتخاب چنین اونیفرمی بزنند و خود را این چنان اسیر و دربند نمایند.

شما تمامی تفکراتتان را پایه ریزی کرده اید بر روی یک سری مسائلی که اساسا پایه و اساس انسانی، علمی و منطقی استوار نبوده و نیست.
برای نمونه خدای شما الله عرب میباشد که به زبان عربی سخن میگوید و کتابی نوشته شده به عربی بنام قرآن دارد. پیامبراو و بهتر بگویم پیامبرشما عرب می باشد. عربی که سراسرتفکر و زندگی او پایه ریزی شده بود برغارت، دزدی، فریب، نیرنگ، دروغ، شیادی، تجاوز، سکس( زنبازی چند زنی) و از همه بدتر نامزد کردن دختری بنام عایشه در سن 7 سالگی وتجاوز به این کودک 9 ساله تحت عنوان ازدواج درزمانی که خود این شیاد درسن 53 سالگی بود.
عرب های که شما از آنان بنام امام نام برداه اید ومی برید. چرا که آخوند ها این کسان را بنام امام به خورد شما داده اند.
اعرابی که شیادانی آدمکش، بیسواد وجاه طلبی بیش نبودند وآخوند آنان را بنام انسان های آزادیخواه به خورد شما داده. مقدسات و الگوهای شما گورها و داستانهای ساختگی از زندگی این اعراب است که بتکده های آنان مراکز زیارتی شما شده اند (هم درون ایران هم بیرون ایران) .

شما خود را ایرانی میدانید و سخن از این میگوید که برای رهای مردم ایران و آبادی آن مبارزه میکنید. آیا در این سزمین با داشتن هفت هزارسال تاریخ و تمدن فرهنگ پویا وبا داشتن هزاران انسانهای آزادیخواه که برای سربلندی این کشور، رهای و رفاه مردم ایران و دیگر انسانها مبارزه کردند و میکنند انسان نبودند و نیستند؟آیا این سرزمین قهرمان نداشته وندارد؟ تاریخ نداشته وندارد؟ مردان دلیر نداشته و ندارد؟ آزادیخواه و مبارز نداشته و ندارد؟ که این شیادان عرب یاد شده در بالا ( که با ابومحمد آغاز میشود و به ابو مهدی پایان می یابد) وبرای شما الگوی آزادیخواهی، عدالتخواهی و... و مقدس شده اند!
قبله شما که عربستان باشد و شما روزی پنج بار روی به این بتکده کرده و سرخود را برزمین میگذارید و کون خودتان را هوا میکنید که به خیال خود با موهومی بنام الله عرب به زبان عریی کلماتی را بلغور بکنید.

همزمان شما با داشتن این ویژگیها، خود را دمکرات، مترقی و آزادی خواه و ایرانی نیز میدانید! از رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی حاکم برایران و مردم ایران بنام رژیم آخوندی نام می برید. همزمان نمیدانید که چهارچوب فکری واندیشه شما. چهارچوب ادبیاتی که شما از آن سخن میگوید. نگاه شما به تاریخ به ویژه تاریخ ایران نگاه آخوندی(اسلامی) است. الگوها و مقدسات شما. مذهب شما. نگاه شما به زنان همانی است که آخوند(اسلام) به خورد شما داده. نگاه شما به دنیای پیرامون خود و گیتی، یک نگاهی مذهبی است یا بهتر بگویم شما با عینک مذهبی خودتان که همانا اسلام دیکته شده برشما باشد، به همه چیز نگاه میکنید.

خرسند خواهم شد اگر پاسخی از شما دریافت دارم.

کوروش ایرانی